Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за подгрева - JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за подгрева - JTD

    Така имам въпрос, след като леко човъркахме в задния край на мотора ключа се докосна до тая готина черна джаджа (ест. прехвърча и искра), която доколкото знам е релето за подгрева ...



    Така до тук ясно, ок веднага погледнах бушона беше гръмнал...



    Смених го но нямаше 70А, та сложих 60А, тей като беше лято ест. при запалване нямаше проблеми, но ето че захлъдня и взе да мига реотана...



    Сега идват и въпросите, къде е проблема да не работи подгрева в това че не е 70А, а 60А, или има и други бушони или нещо друго се е случило?
    Attached Files
    Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 00:07.
    156 2.4JTD 136+ PS

  • #2
    Едва ли проблема ще е в предпазителя защото е 60А.
    Ако си го премерил и е здрав!

    Напрежение до релето стига ли?
    Провери ли свещите? Може на някоя да и е дошло времето!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #3
      Най-вероятно е нещо различно от предния път.
      Щом след смяна на бушона е работило нормално, няма причина сега да не работи.

      Премери си свещите - най лесно става с откачане на кабела който ги захранва от релето и с мултицет между клемите и масата. трябва да има връзка и около 8-9 ома съпротивление ( поне моя китаец толкова показва ).
      Ако няма връзка - или свеща или кабела не са у ред.
      Ако и четирите са ти в ред - значи релето е сдало багажа.
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
        Най-вероятно е нещо различно от предния път.
        Щом след смяна на бушона е работило нормално, няма причина сега да не работи.

        Премери си свещите - най лесно става с откачане на кабела който ги захранва от релето и с мултицет между клемите и масата. трябва да има връзка и около 8-9 ома съпротивление ( поне моя китаец толкова показва ).
        Ако няма връзка - или свеща или кабела не са у ред.
        Ако и четирите са ти в ред - значи релето е сдало багажа.
        Твоя китаец мое го фърлиш в кофата,съпротивлението на свещите на ЖТД-то нови е 0.9 ома,като остареят може да се вдихне до 1.2 ома макс,нагоре вече не е добре и може да мига лампата

        П.С.Давам и един друг жокер,лампата може да мига и от лоша връзка на куплунга на температурния датчик............
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
          Едва ли проблема ще е в предпазителя защото е 60А.
          Ако си го премерил и е здрав!

          Напрежение до релето стига ли?
          Провери ли свещите? Може на някоя да и е дошло времето!

          Еми чисто нов си е трябва да е здрав! Е не вярвам от веднъж да и е дошло времето става това на късо сменям бушона щото беше изгорял и това цяло лято тей като не подгрява не ми и мигало... от туй на късо кое е заминало е въпроса...

          ---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 17:59 ----------

          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          П.С.Давам и един друг жокер,лампата може да мига и от лоша връзка на куплунга на температурния датчик............
          Еми мерсаж за жокера ама къде се намира тоя датчик и къде е тоя куплунг...
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Еми чисто нов си е трябва да е здрав! Е не вярвам от веднъж да и е дошло времето става това на късо сменям бушона щото беше изгорял и това цяло лято тей като не подгрява не ми и мигало... от туй на късо кое е заминало е въпроса...

            ---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 17:59 ----------



            Еми мерсаж за жокера ама къде се намира тоя датчик и къде е тоя куплунг...
            На термостата бре майка............
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              другата седмица ще го гледаме вече на едно като слагам подгрева на антифриза...

              ще пиша какво е било
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Да не отварям нова тема:Днес направих проверка на моите свещи:откачих дясната букса на релето,която подава на свещите и на 1вата даде 1,6 ома,а на 2ра,3та,4та и 5та нищо!!Направо не мога да повярвам,че само на 1 свещ подгрявам,а грешките за удължено време и по-силен ток на релето или нещо такова от миналата година си ги имам...А как да проверя дали релето подава ток?Откачам пак тоя кабел към свещите и на буксата на релето на 1во краче слагам единия край,а другия край на мултицета на маса и давам на контакт?
                Лявата букса я откачих и има 4 клеми,а на 5.Да не са ми сложили от 1.9 букса?Тя се връзва към един дебел сноп от кабели и май е към компа


                http://clubalfaromeo.com/forum/attac...9&d=1350593947
                Last edited by KoRny; d.m.y г., 19:16.
                Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                  Да не отварям нова тема:Днес направих проверка на моите свещи:откачих дясната букса на релето,която подава на свещите и на 1вата даде 1,6 ома,а на 2ра,3та,4та и 5та нищо!!Направо не мога да повярвам,че само на 1 свещ подгрявам,а грешките за удължено време и по-силен ток на релето или нещо такова от миналата година си ги имам...А как да проверя дали релето подава ток?Откачам пак тоя кабел към свещите и на буксата на релето на 1во краче слагам единия край,а другия край на мултицета на маса и давам на контакт?
                  Лявата букса я откачих и има 4 клеми,а на 5.Да не са ми сложили от 1.9 букса?Тя се връзва към един дебел сноп от кабели и май е към компа


                  http://clubalfaromeo.com/forum/attac...9&d=1350593947
                  Точно така направи,откачи куплунга за свещите от релето,даваш контакт и мериш с мултицед или пробна лампа на самото реле.Другия куплунг на всички е с толкова кабели,той е за управлението на релето от ЕКУ-то
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Такааа днес дойде времето да се погледне това, пак пояснявам понякога свети друг път не странно като цяло...
                    Та откачихме куплунга и мерихме и хоп 5 свещ няма никой, развихме слагам на акумулатора и хоп почервеня
                    Шах и мат викаме си ок, значи наобратно да броим коя е 5-тата макар да си викаме че не сме объркали, вадим и нея и тя здрава...
                    Мерим пак с мултицета тоя път всички наред 2-ра свещ не отчита
                    И баси майката си викаме... обаче забелязваме че 5-тата вече е наред след сваляне и махне и гледаме 2-ра само затягаме кабела към нея и оправи се, веднага проверка на всички имаше разхлабени, притягане на всички и всичко вече е идеално!
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      Такааа днес дойде времето да се погледне това, пак пояснявам понякога свети друг път не странно като цяло...
                      Та откачихме куплунга и мерихме и хоп 5 свещ няма никой, развихме слагам на акумулатора и хоп почервеня
                      Шах и мат викаме си ок, значи наобратно да броим коя е 5-тата макар да си викаме че не сме объркали, вадим и нея и тя здрава...
                      Мерим пак с мултицета тоя път всички наред 2-ра свещ не отчита
                      И баси майката си викаме... обаче забелязваме че 5-тата вече е наред след сваляне и махне и гледаме 2-ра само затягаме кабела към нея и оправи се, веднага проверка на всички имаше разхлабени, притягане на всички и всичко вече е идеално!
                      Като се поокислят връзките меренето с мултицет често пъти е объркващо. Затова най-добре да се мери с пробна лампа.
                      Друг е въпросът, че е добре връзките да са толкова добри, че да не е проблем да се мерят и с мултицет.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        шантав проблем не случайно пуснах тема, иначе измежду другото сложихме и подгрева на антифриза
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          шантав проблем не случайно пуснах тема, иначе измежду другото сложихме и подгрева на антифриза

                          За електрическия подгрев ли говориш? Интересува ме той дали се пуска автоматично (примерно при палене когато околната температура е под някаква стойност) или ръчно.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            За електрическия подгрев ли говориш? Интересува ме той дали се пуска автоматично (примерно при палене когато околната температура е под някаква стойност) или ръчно.
                            Оригинално го управлява,контролер-заработва веднага след стартиране на двигателя!Работи до около 80 градуса има инсталиран датчик на единия от маркучите за парното!Свещите са три на брой управляват се от две релета!Едното реле пуска двете другото само едната!Такава комбинация е направена от факта че контролера взима под внимание напрежението на системата!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                              Оригинално го управлява,контролер-заработва веднага след стартиране на двигателя!Работи до около 80 градуса има инсталиран датчик на единия от маркучите за парното!Свещите са три на брой управляват се от две релета!Едното реле пуска двете другото само едната!Такава комбинация е направена от факта че контролера взима под внимание напрежението на системата!
                              Ясно - значи подгревът си действа и зиме и лете.
                              Това последното за напрежението на системата не го разбрах.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X